"Билайн" брендининг ўзгартирилган шакли қандай бўлади?

    Бугун Россиянинг “ВымпелКом” компанияси “Билайн” брендининг ўзгартирилган шаклини намойиш этади.

    Янги товар белгиси қуюқ фонда сариқ рангда кичик ҳарф билан ёзилган, унинг остида шар шаклидаги сариқ-қора логотипнинг бир қисми жойлашган, деб ёзади РБC нашри.

    Мутахассис фикрича, брендни янгилаш масаласи "анча олдин етилганди": "Ўтган йили компания раҳбарияти янгиланди ва йил охиригача абонентлар йўқотилишини тўхтатишга муваффақ бўлди. Охирги марта "Билайн" ўз брендини 2005 йилда ўзгартирган".

    Компания директори Aлександр Торбахов 2020 йилда бошқарувга келганда абонент базаси йўқотишилига сабаб бўлган ҳолатлардан бири – мижозларга турли хизматларни мажбурлаб "тиқиштириш"дан воз кечди.

    Янги логотипдаги сариқ ва қора чизиқлар London Wolf Ollins гентлиги томонидан тайёрланган. ТНС агентлиги маълумотларига кўра, ребрендингдан сўнг “ВымпелКом”нинг содиқ абонентлари сони 22% дан 31% гача ошди.

    No date selected
    апрел, 2024
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    Use cursor keys to navigate calendar dates