"Coca-Cola" нега айрим  брендларидан  воз  кечмоқчи?

    "Coca-Cola" компанияси бош директори Жеймс Куинcи фойдаси кутилган натижаларни бермаётган брендлардан воз кечиб, эътиборни муваффақиятли компанияларга қаратишни режалаштирмоқда, деб ёзади Financial Times.

    Қайд этилишича, компанияга тегишли 400 та бренднинг ярмидан кўпи битта бозор билан чекланган ва улар ўртача кўрсаткичдан секин ўсмоқда. Эндиликда, компания сонга эмас сифатга кўпроқ эътибор берган ҳолда йирикроқ брендларга устунлик беради.

    "Бу бизга Minute Maid ва Simply каби брендларга сармояларни қўллаб-қувватлаш ва Topo Chico каби янги брендларга пойдовеор яратишга имконият беради", деган Куинси.

    Аввалроқ, "Coca-Cola" шарбат ишлаб чиқаришга ихтисослашган “Odwalla” компанияси ёпилишини эълон қилганди. "The Wall Street Journal" нашрига кўра, ушбу бренддаги маҳсулотлар реализацияси июль охирида тўхтатилади.

    No date selected
    апрел, 2024
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    Use cursor keys to navigate calendar dates