Yangi tovar belgisi quyuq fonda sariq rangda kichik harf bilan yozilgan, uning ostida shar shaklidagi sariq-qora logotipning bir qismi joylashgan, deb yozadi RBC nashri.
Mutaxassis fikricha, brendni yangilash masalasi "ancha oldin yetilgandi": "O'tgan yili kompniya rahbariyati yangilandi va yil oxirigacha abonentlar yo'qotilishini to'xtatishga muvaffaq bo'ldi. Oxirgi marta "Bilayn" o'z brendini 2005 yilda o'zgartirgan".
Kompaniya direktori Aleksandr Torbaxov 2020-yilda boshqaruvga kelganda abonent bazasini yo'qotishiliga sabab bo'lgan holatlardan biri mijozlarga turli xizmatlarni majburlab "tiqishtirish"dan voz kechdi.
Yangi logotipdagi - sariq va qora chiziqlar - London Wolf Ollins agentligi tomonidan tayyorlangan. TNS agentligi ma'lumotlariga ko'ra, rebrendingdan so'ng «ВымпелКом»ning sodiq abonentlari soni 22% dan 31% gacha oshdi.