Xaridorning farmatsevtga: “Bosh ogʻrigʻi uchun biror narsa bering”, deganini tez-tez eshitishingiz mumkin. Toʻgʻri, farmatsevt bosh ogʻrigʻidan diareyagacha nima yordam berishini va uni qanday qabul qilishni biladi.

Bundan tashqari, bu juda qulay: shifokorning yonigi kirishdek navbat kutish shart emas, doimiy ishlaydi, uydan piyoda masofada joylashgan.

Shubhasiz, bu qulay, ammo bitta LEKINi bor: farmatsevt dori-darmonlar haqida hamma narsani biladi, ammo bemorning kasallik tarixi va tahlil natijalari haqida emas.

Shunday qilib:

Agar alomatlar birinchi marta paydo boʻlsa-bu shifokorning ishi.

Agar alomatlar doimo paydo boʻlsa va siz sababni bilmasangiz — bu shifokorning ishi.

Agar oʻzingizni qandaydir “gʻalati” his qilsangiz — bu shifokorning ishi.

Agar siz dorixonadan oʻz bilganingizcha dori olgan boʻlsangiz va hech narsa yordam bermasa-bu shifokorning ishi.

Shifokorga oʻz vaqtida kirish -sizning javobgarligingiz.

Semptomlarni kuzatib borish- sizning masʼuliyatingiz.

Agar siz shunda ham preparatni oʻzingiz sotib olgan boʻlsangiz, albatta koʻrsatmalarni oʻqib chiqing, deb yozmoqda www.doridarmon.uz matbuot xizmati