Tasvirlarga qaraganda, Toyota Land Cruiser 300 dastlab olti burchakli radiator panjarasi, kvadrat LED optikasi va katta gʻildirak kamarlari bilan yaratilgan. Bundan tashqari, avtomobilning old va orqa qismlarida qora porlab turadigan panellar rejalashtirilgan edi. Keyingi eskizlarda dizaynerlar klassik nisbatlarni saqlagan holda mashinani kichikroq faralar va chiroqlar bilan jihozlashni taklif qilishdi.

Land Cruiser 300 ichki qismida qoʻshimcha sensorli panellar paydo boʻlishi mumkin, ular markaziy ekran ostiga joylashgan boʻladi. Eng gʻayri oddiy yechim — bu qattiq sensorli ekranga aylantirilgan markaziy tuneldir. Biroq yaponiyalik mutaxassislar klassik modellar va oʻrtacha interyer uslubini tanlab, avtomobil bilan keskin tajriba oʻtkazishga jurʼat eta olishmadi.

Loyihaning bosh dizayneri Masaki Okue “yangi modelni ishlab chiqishda uning asosiy raqibi avvalgisi” boʻlganini aytdi. “Land Cruiser oʻzining inkor etib boʻlmaydigan QDR (sifati, chidamliligi, ishonchliligi) bilan ajralib turadi, bu esa unga avvalgisidan meros boʻlib oʻtdi. Shunday qilib, biz uning ildizlariga qaytdik, yangi qadriyatlarni qoʻshdik va “butunlay haqiqiy” Land Cruiser yaratishni maqsad qildik. Dizaynni ishlab chiqish qiyin edi, lekin men natijadan faxrlanaman”, — dedi u.