2021 йилда компаниялар 69,54 миллион дона автомобиль сотди, бу 2020 йилга нисбатан 2 фоизга кўп ва 2019 йилга нисбатан 14 фоизга кам. Бу автомобиль ишлаб чиқарувчилар йил давомида нархларни оширган ёки чегирмаларни камайтирганини англатади.

Сотилган бирликларнинг фойдага нисбатан бу ғалати тенденцияси қисман чиплар етишмаслиги туфайли янги автомобилларнинг йўқлиги билан изоҳланади. Камроқ автомобиллар сотилиши ва Covid блокировкасидан кейин талабнинг ошиши нархларнинг ошишига олиб келди.

Ҳақиқатан ҳам, 2021 йилда сотилган бирликдан ўртача даромад 27 270 долларни ташкил этди, бу 2020 йилга нисбатан 11 фоизга ва 2019 йилга нисбатан 10 фоизга кўп.

Aston Martin, BMW Group, Daimler, Ferrari, Ford, Geely Group, General Motors, Honda, Hyundai Motor Group, Isuzu, Mazda, Renault-Nissan, Stellantis, Subaru, Suzuki, Tata Group, Tesla, Toyota, ва Volkswagen Group компаниясининг молиявий ҳисоботларига кўра даромад 1,89 триллион долларни ташкил этди. Бу 2020 йилга нисбатан 13 фоизга ўсган, аммо 2019 йилга нисбатан 6 фоизга кам. Қизиғи шундаки, сотилган жами бирликлар бир хил схемага амал қилмади.

Барча брендлар орасида Ferrari энг даромадли автомобиль ишлаб чиқарувчиси бўлиб қолмоқда. Унинг операцион маржаси 2020 йилдаги 21,4 фоиздан ўтган йили 25,5 фоизга ошди. Рақамларга асосланиб, компания 2021 йилда сотилган ҳар бир донадан ҳайратланарли 106 078 доллар ишлаб топди. Ҳар бир автомобиль учун 6 693 доллар даромад олган Tesla эса иккинчи ўринни эгаллаган.