2021-yilda kompaniyalar 69,54 million dona avtomobil sotdi, bu 2020-yilga nisbatan 2 foizga koʻp va 2019-yilga nisbatan 14 foizga kam. Bu avtomobil ishlab chiqaruvchilar yil davomida narxlarni oshirgan yoki chegirmalarni kamaytirganini anglatadi.

Sotilgan birliklarning foydaga nisbatan bu gʻalati tendensiyasi qisman chiplar yetishmasligi tufayli yangi avtomobillarning yoʻqligi bilan izohlanadi. Kamroq avtomobillar sotilishi va Covid blokirovkasidan keyin talabning oshishi narxlarning oshishiga olib keldi.

Haqiqatan ham, 2021-yilda sotilgan birlikdan oʻrtacha daromad 27 270 dollarni tashkil etdi, bu 2020-yilga nisbatan 11 foizga va 2019-yilga nisbatan 10 foizga koʻp.

Aston Martin, BMW Group, Daimler, Ferrari, Ford, Geely Group, General Motors, Honda, Hyundai Motor Group, Isuzu, Mazda, Renault-Nissan, Stellantis, Subaru, Suzuki, Tata Group, Tesla, Toyota, va Volkswagen Group kompaniyasining moliyaviy hisobotlariga koʻra daromad 1,89 trillion dollarni tashkil etdi. Bu 2020-yilga nisbatan 13 foizga oʻsgan, ammo 2019-yilga nisbatan 6 foizga kam. Qizigʻi shundaki, sotilgan jami birliklar bir xil sxemaga amal qilmadi.

Barcha brendlar orasida Ferrari eng daromadli avtomobil ishlab chiqaruvchisi boʻlib qolmoqda. Uning operatsion marjasi 2020-yildagi 21,4 foizdan oʻtgan yili 25,5 foizga oshdi. Raqamlarga asoslanib, kompaniya 2021-yilda sotilgan har bir donadan hayratlanarli 106 078 dollar ishlab topdi. Har bir avtomobil uchun 6 693 dollar daromad olgan Tesla esa ikkinchi oʻrinni egallagan.