Quyidagilar Institutning 2025-yilgacha rivojlantirishning maqsadli koʻrsatkichlari (indikatorlari) hisoblanadi:

-taʼlim sohasida yuqori malakali kadrlar tayyorlash tizimini sifat jihatidan tubdan takomillashtirish;

-ilmiy-tadqiqot faoliyati samaradorligi va natijadorligini oshirish;

-Institut pedagog kadrlarining bilim va malaka, kasbiy tayyorgarlik darajasini hozirgi kun talablari asosida oshirish;

-xorijiy oliy taʼlim muassasalari bilan hamkorlikni rivojlantirish, Institutning xalqaro miqyosdagi raqobatbardoshligini taʼminlash;

-Institut moddiy-texnika bazasini rivojlantirish.

2021/2022 oʻquv yilidan boshlab Institutda:

- oʻquv dasturlari oʻzaro yaqin boʻlgan bakalavriat taʼlim yoʻnalishlari boʻyicha asosiy va qoʻshimcha mutaxassislik (kvalifikatsiya) berish tizimi;

- hamda Pedagogik taʼlim innovatsion klasteri faoliyati yoʻlga qoʻyiladi.

Qaror bilan, Institut quyidagilarni mustaqil ravishda amalga oshirish huquqiga ega boʻldi:

-Institut huzuridagi texnikumning oʻquv-metodik jarayonini muvofiqlashtirish, uning tuzilmasini, oʻquv reja va dasturlarini ishlab chiqish va tasdiqlash, toʻlov-kontrakt asosidagi qabul parametrlarini belgilash;

-ish beruvchilar talablarini inobatga olgan holda oʻquv rejalaridagi amaliy mashgʻulotlar hajmini oshirish, haftada bir kunlik amaliyot tajribasini qoʻllash;

-xorijiy mutaxassislarni konsultant, maslahatchi va oʻqituvchilar sifatida jalb qilish va ularga Institutning byudjetdan tashqari mablagʻlari hisobidan oylik maosh toʻlash.