Maktabgacha va maktab taʼlimi vazirligi tomonidan Fransiyaning Oʻzbekistondagi elchixonasi bilan hamkorlikda fransuz tili oʻqituvchilarini Fransiyaning oliygohlariga stajirovkaga yuborish yuzasidan yangi loyihaga start berildi.
Maktab va maktabgacha taʼlim vazirligi axborot xizmati maʼlum qilishicha, maktablarda koreys tilidan dars berayotgan oʻqituvchilar Janubiy Koreyada tajriba oshirish imkoniyati mavjud.
Mamlakatimizning turli taʼlim muassasalarida faoliyat yuritayotgan 23 nafar soha xodimi qatori Andijon davlat chet tillar institutining bir guruh professor-oʻqituvchilari ham Finlyandiya va Shvetsiyada 12 kunlik malaka oshirish kursida boʻldi.
Davlatimiz rahbarining joriy yil 17-yanvar kuni Singapur Respublikasiga davlat tashrifi doirasida ushbu mamlakatda davlat xizmatchilari uchun qisqa muddatli stajirovkalarni tashkil qilish boʻyicha yuklatilgan vazifalarni amalga oshirish maqsadida Oʻzbekiston delegatsiyasi Singapurga bordi.
Markaz direktori lavozimi bo‘yicha OTM fakulteti dekaniga, o‘rinbosar — dekan o‘rinbosariga tenglashtirilmoqda
Xorijdagi tajribaga koʻra, oʻqitishning innovatsion modeli asosida katta yoshlilar taʼlimining nazariyasi va amaliyoti muayyan holatda shakllantirilgan. Jumladan, taʼlim oluvchining tajribasidan oʻqitish mazmunini belgilovchi manbalardan biri sifatida foydalaniladi.
Maktabgacha va maktab ta’limi vazirligi Fransiyaning O‘zbekistondagi elchixonasi bilan hamkorlikda Vazirlik tizimidagi fransuz tili o‘qituvchilari uchun "Eng yaxshi fransuz tili o‘qituvchisi" tanlovini tashkil etmoqda!
Haydovchilar tayyorlovchi taʼlim tashkilotlari oʻqituvchi va haydovchi-yoʻriqchilarini qayta tayyorlash va malakasini oshirishni tartibga soluvchi nizom Adliya vazirligida davlat roʻyxatidan oʻtkazildi (roʻyxat raqami 3421, 02.03.2023-y.)
Turkiyalik hamkorlar bilan ikki tomonlama munosabatlarni rivojlantirish orqali tibbiyot turizmini ham yoʻlga qoʻyish, yuqori texnologiya talab etiladigan jarrohlik amaliyotlarini Namanganda oʻtkazish boʻyicha ham bosqichma-bosqich ish olib borishga kelishib olindi.
Shifokorlarni oʻqitishda katta yoshdagilar auditoriyasiga taʼlim berish boʻyicha maxsus koʻnikmalar kerak boʻladimi?