– Электр автомобиль сотиб олиш учун субсидия энг яхши ўйинчиларга катта туртки берди Шанхайда жойлашган, – деди CнEВПост электромобиль маълумотлар провайдери асосчиси Фате Чжан. Шиддатли нархлар уруши тез орада тугайди, бу уларга автомобиль маржасини оширишга ёрдам беради.
Пекин апрель ойи охирида бензинли автомобилларини алмаштирадиган электромобиль сотиб олувчиларга 10 000 юань (1 380 АҚШ доллари) миқдорида субсидия олишини ва рағбатлантириш йил охиригача тақдим этилишини эълон қилди.
Дунёдаги энг йирик электромобиль ишлаб чиқарувчиси BYD февраль ойида нархлар урушида биринчи зарбани ишга туширди ва материкда бензинли транспорт воситаларидан электромобилларга ўтишни тезлаштириш учун деярли барча автомобилларининг нархини 5-20 фоизга пасайтирди.
– Ўшандан бери бир қатор брендлардаги 50 та моделнинг нархи ўртача 10 фоизга пасайган, – деди Голдман Сачс ўтган ой ҳисоботида.
АҚШ банкининг қўшимча қилишича, BYD томонидан ҳар бир автомобиль учун 10 300 юанга ёки компаниянинг ўртача сотиш нархининг 7 фоизига яна бир қисқартириш мамлакатнинг электромобиль саноатини йўқотишларга олиб келиши мумкин.